El cap de recursos humans de Biblioteques de Barcelona ha comunicat al personal de la Biblioteca Agustí Centelles que aquesta tancarà a partir del proper dilluns dia 17 per tal de realitzar-hi les pertinents reformes, tal com demanava l’equip de treballadors, reubicant-los transitòriament a d’altres Biblioteques.
Biblioteques de Barcelona pren aquesta decisió després de donar la raó als treballadors del centre i acceptar que les actuacions fetes fins ara eren insuficents per evitar els casos de lipoatròfia semicircular.
Des del nucli de l’Eixample de la CUP de Barcelona donem tot el nostre suport a la reivindicació i mobilització dels treballadors i treballadores del centre, així com a d’altres col·lectius de l’Eixample, que al llarg del darrer any s’han mobilitzat activament per donar a conèixer les deficiències estructurals de l’edifici, els problemes de salut laboral que se n’han derivat i l’actitud obstruccionista o de deixadesa que en determinats moments han pres els responsables polítics. Ara caldrà, doncs, estar a l’aguait conforme els compromisos presos per Biblioteques de Barcelona es desenvolupin correctament.
Per saber-ne més
La Biblioteca Agustí Centelles tancarà dissabte per millorar la salut laboral de les instal·lacions